Przepisy na ekologiczne, pyszne, urozmaicone i wartościowe potrawy
bez glutenu, mleka, jajka, cukru i chemii

czwartek, 26 stycznia 2012

Omlety



Tomek tak się szybko rzucił na te omlety, że nie zdążyłam zrobić ich zdjęcia w całości ;)


Składniki:śmietanka sojowa - 2 łyżki (tutaj kupiłam), mleko ryżowe - pół szklanki tutaj kupiłam
zamiennik jajka -równowartość 2-3 jajek, przygotowane wg przepisu na opakowaniuksylitol - 1 łyżka (tutaj kupiłam),mąka kukurydziana (tutaj kupiłam) i mieszanka na ciasto naleśnikowo-makaronowo-pierogowe bezglutenowe w proporcji 1:2  (na oko ;)
 w tych proporcjach, tyle, aby uzyskać konsystencję nieco gęstszą niż ciasta na naleśniki), cynamon -1 łyżeczka (tutaj kupiłam), zmielone jagody goji - ponad łyżka (tutaj kupiłam)

SMAŻYĆ OBUSTRONNIE NA PATELNI NP. TEFLONOWEJ NA OLEJU RZEPAKOWYM.


Zdjęcia większości produktów użytych przeze mnie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz