Przepisy na ekologiczne, pyszne, urozmaicone i wartościowe potrawy
bez glutenu, mleka, jajka, cukru i chemii

środa, 1 lutego 2012

RURKI Z KREMEM

Co słodkiego przygotować dzieciom na Ostatki? Poza pączkami, na któore przepis niedawno podawałam, proponuję rurki z kremem.
Gotowe puste rurki bezglutenowe, bezmleczne, bezjajeczne kupiłam kiedyś w sklepie internetowym Evergreen.
Krem zrobiłam tak: śmietankę sojową ( z firmy Biofuturo, fajna, gęsta i smaczna - na zdjęciu w jednym z poprzednich przepisów) zmiksowałam dodając troszkę ksylitolu. (Jak ktoś woli krem o smaku kakaowym - proponuję dosypać proszku Carob). A potem to tylko te rurki nafaszerowałam tą bitą śmietaną używając dozownika do syropu Nurofen ;)Uwaga! Inne śmietany sojowe, które próbowałam 
wykorzystać, niestety okazały sie do tego zbyt rzadkie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz